Quandu si tratta di sfoggià si cù un paru di scarpe in pelle eleganti, cunnosce a differenza trà a vera pelle è quelle finte pò esse una sfida elegante. Allora, cumu si distingue a vera pelle?


Prima di tuttu,a "sensazione" hè un segnu rivelatore. E scarpe in vera pelle sò morbide è flessibili, guasi cum'è un libru rilegatu in pelle assai amatu. Anu quellu certu je ne sais quoi chì i materiali sintetici ùn ponu micca imità. S'elli parenu rigidi è plasticosi, hè prubabile un passu faux in u ghjocu di a pelle.
Dopu,date un'ochjata à u "granu". A vera pelle hà un mudellu di grana naturale, ligeramente imperfettu, cum'è una impronta digitale per i vostri pedi. Sè u mudellu pare troppu uniforme, hè probabilmente statu stampatu, chì hè un grande no-no in u mondu di e calzature autentiche.
Avà,Parlemu di l'"odore". E scarpe di vera pelle anu un aroma distintu, ma micca sgradevule. Pensate à questu cum'è u prufume di un guantu di baseball ben oliatu.S'elli anu l'odore di una festa chimica, pudete avè à chì fà cù qualchì stregoneria sintetica.
È infine,a "prova di graffiu". Passate l'unghia nantu à a superficia di a scarpa. A vera pelle avarà una ligera elasticità, mentre chì a finta pelle si sentirà rigida.Hè cum'è a differenza trà impastà un biscottu frescu è infilà un biscottu duru.
Eccu, eccu, gente. Cù un pocu di toccu, un'ochjata à a grana, un annusatu è un grattu, sarete nantu à a bona strada per entre in a vera eleganza di a pelle. Ricurdatevi, micca tutte e scarpe sò create uguali, dunque tenete questi cunsiglii in u vostru arsenale di stile, è ùn sarete mai più pigliati cù i pedi piatti. Felice caccia à e scarpe!
Data di publicazione: 10 settembre 2024